גיוס ומיון עובדים

גיוס ומיון עובדים

אייקון הרצאות

גיוס, מיון והשמת עובדים

אייקון הסבה מקצועית 2

מרכז הערכה
לארגונים

אתה, כמנהל משאבי אנוש, יודע שגיוס ומיון עובדים ומנהלים היא אחת מהפעולות החשובות ביותר בארגון. בכל ארגון יש תחלופת עובדים. בוודאי גם בארגון שלך. ההצלחה שלך נמדדת בטיב ההון האנושי שאתה מצליח להביא לארגון. בכל ארגון ישנו צורך למצוא את דרך המלך בין הדרישות של הארגון מהמועמד, טיב המועמד, התאמתו לארגון והדרישות והתנאים שהמועמד רוצה. אחד הכלים החשובים שיכולים לעזור לך בגיוס עובדים טובים זה מכון מיון מקצועי. מכון טוב ואמין הן מבחינת יכולת האבחון והן מבחינת השירות שאתה מקבל.

להשארת פרטים לחץ/י כאן.

אנשים לוחצים ידיים ומחיכים
שיפור ההון האנושי

קיימת אפשרות שהמכון ייתן לארגון שירות מלא של גיוס, מיון והשמת עובדים. וקיימת אפשרות שהמכון ייתן חלק מהתהליך. תהליך הגיוס כולל הבאת מועמדים. תהליך המיון כולל בחירת מועמד אחד או מספר מצומצם של מועמדים שיש להם נתונים טובים להיכנס לתפקיד. ותהליך ההשמה שיש בו גם ליווי ואימון של המועמד שנבחר להיכנס לתפקיד. כל אחד מהשלבים האלה הוא קריטי על מנת שהמועמד המתאים יכנס לתפקיד ויצליח בו.

שיטות אבחון ומיון

מרכז הערכה מיועד לבחון ולהעריך מועמדים לקבלה לארגון או לקידום בארגון. היתרון של מרכז הערכה הוא בכך שמרכז הערכה כולל מגוון רחב של כלי הערכה ואבחון, כאשר לכל כלי יש את התרומה הייחודית שלו לבדיקת ההתאמה של המועמד. במרכז הערכה ניתן לבחון אדם אחד או קבוצת נבחנים. השיקול מה הם הכלים שישמשו אותנו להערכה תלוי בגורמים הכוללים את מטרת האבחון, תוכן האבחון, לוחות זמנים וגודל קבוצת הנבחנים.

אישה במבחן
למה כדאי לעבוד איתי?
אייקון אדם חושב

פיתוח
מנהלים

אייקון שיחה

מענה טלפוני
לאחר סיום התהליך

אייקון ידיים עם לב

התהליך נעשה
איתי באופן אישי

אייקון מטרה

הצלחה
בהשגת היעדים

אייקון סימן בוצע

שאלונים
ומבחנים יחודיים

אייקון דיפלומה

ד"ר לפסיכולוגיה
תעסוקתית

מלאו את הפרטים