הכוונה למקצוע ולימודים

הכוונה
ללימודים ומקצוע

אייקון אדם קורא

ייעוץ והכוונה ללימודים

אייקון אדם מצלם

הכוונה
לבחירת מקצוע

אייקון חייל

הכוונה לחיילים משוחררים

מתלבט? אנחנו יכולים לעזור

אבחון תעסוקתי וייעוץ תעסוקתי יעזרו לך לבחור קריירה מתאימה. בטוח שהחלטה על בחירת מקצוע ולימודים היא אחת ההחלטות החשובות ביותר בחיים שלך !

 

בבחירת קריירה, מקצוע ולימודים את או אתה תקבעו אם תהיו יותר מצליחים, שמחים, ומרוצים, ואם תרוויחו יותר כסף. בחירת מקצוע מתאים יכולה להביא לקריירה מצליחה ומאושרת. בחירה לא מתאימה מזמינה כשלונות ואכזבות.

 

אנחנו, מכון וותיק, מנוסה ומעודכן, עם כל התעודות וההסמכות, נכוון אתכם/ן ונעזור לכם/ן לקבל החלטה. להשארת פרטים לחץ/י כאן

 

לנו יש ניסיון רב באבחון תעסוקתי ובייעוץ לבחירת לימודים, בחירת מקצוע ופיתוח קריירה. 

סוגי הייעוץ בהתמחות שלנו:

* ייעוץ והכוונה לבחירת מקצוע לצעירים

* הכוונה מקצועית לחיילים משוחררים

* הכוונה ללימודים

* הסבה מקצועית

* הכנה לראיון עבודה

* אימון להצלחה ולחיים מאושרים

בחירה נכונה תעשה אותכם מאושרים. טעות תעשה אותכם מתוסכלים. הייעוץ או האימון נותן כלים איך לקבל החלטות נכונות, באמצעות שיחות, מבחנים ושאלונים.

יש כאלה שמתחילים ללמוד ומפסיקים באמצע. אתם לא רוצים להיות ביניהם. במאה ה-21, אנחנו חיים בעולם מתקדם ומשתנה כל הזמן. רוב האנשים לא מבינים מהן, כיום, הדרישות של עולם הקריירה והפרנסה.

במהלך הייעוץ תוכל/י לבחון את התכונות שלך מול הדרישות המקצועיות, ואיך לקבל החלטות נכונות. בכך, ייעוץ לפני לימודים יוכל לתת לך מידע חשוב וכלים מהימנים כדי לעזור לך לבחור נכון.

פתחנו במיוחד בשבילך את האפשרות לבוא לייעוץ במכון או לקבל ייעוץ מרחוק באמצעות ZOOM.

 

להשארת פרטים לחץ/י כאן

בחורות צעירות מחייכות - סטודניטיות

הכוונה ללימודים צריך לעשות כל החיים. גם אם אתה צעיר וגם אם אתה בשלבים יותר מתקדמים בקריירה. אם עדיין לא למדת. אם למדת אבל אין לך מזה פרנסה. אם יש לך מקצוע ואתה רוצה להעמיק את כישוריך וידיעותיך. אם יש לך מקצוע ואתה רוצה להחליפו כי מיצית. או אם פרשת לגימלאות ואתה רוצה להמציא עצמך מחדש. הייעוץ עוזר לך למצוא את הלימודים המתאימים לך. יש כאלה הרוצים בלימודים שיכשירו אותם למקצוע ויש כאלה שרוצים לימודים לצורך התקדמות בחיים או עניין בחיים. חלק מהפונים הם צעירים בגילאי העשרים – שלושים, אבל יש גם כאלה המחפשים לימודים בגילאים מבוגרים יותר. פעמים רבות ההכוונה ללימודים באה ביחד עם הכוונה מקצועית. יש כאלה שמתחילים ללמוד מבלי לעבור ייעוץ. רבים מהם טועים, מפסיקים את הלימודים ומבזבזים הרבה זמן וכסף. ההכוונה ללימודים יכולה לעזור לך להבין מה באמת מתאים לך.

כיום יש רבים שעושים כמה פעמים בחיים הכוונה לבחירת מקצוע. צפוי שכל אחד יעבור במהלך חייו מספר שינויים בקריירה. בכל גיל אתה בוחר במקצוע שמתאים לך לפרק זמן הזה של החיים. כך אתה יכול במהלך שנים רבות לבנות את הקריירה שלך שלב אחרי שלב, ולהתקדם, כל הזמן להתקדם. הכוונה לבחירת מקצוע עוזרת לך לבדוק איזה מקצוע מתאים לך. הכוונה לבחירת מקצוע נעשית באמצעות שיחות ומבדקים. כדי שתבחר במקצוע מתאים אתה צריך לדעת מי אתה ביחס לדרישות למקצועות שונים. אתה צריך לדעת איך לעשות התאמה בין התכונות שלך לבין הדרישות החיצוניות. אלה שלא עוברים הכוונה לבחירת מקצוע לרוב מושפעים מעצות של חברים או של קרובי משפחה שאינם יודעים במה יש להתחשב. אלה מדברים מתוך הניסיון האישי שלהם, שזה אולי לא מתאים למי שאתה ולמה שאתה צריך. לנו יש ניסיון רב בייעוץ לאנשים בשלבים השונים של הקריירה ושל החיים.

קרייריסטית מחייכת עם לפטופ
חיילי גבעתי

5 קבוצות פונות להכוונה מקצועית לחיילים משוחררים ולבוגרי שירות לאומי. האם גם אתה ביניהם?

  1.  אני רוצה להתחיל ללמוד אבל אין לי כל מושג מה המקצוע המתאים לי.
  2. יש לי התלבטות בין 2-3 כיוונים מקצועיים שמושכים אותי וקשה לי להחליט מה יותר מתאים לי.
  3. כל פעם שאני שומע על מקצוע מסוים הוא ממש מושך אותי ואני כל הזמן מחליף את הדעה שלי.
  4.  יש לי התלבטות לגבי מקצוע מסוים אבל אני לא בטוח שהוא באמת מתאים לי.
  5.  כבר בחרתי במקצוע אבל הייתי רוצה לבדוק שלא טעיתי.

עד היום אמרו לך מה לעשות בבית ספר ובצבא. מהיום, אחרי שהשתחררת מהצבא, האחריות כולה נופלת על הכתפיים שלך ואתה רוצה להצליח ובגדול. ההכוונה המקצועית לחיילים משוחררים כוללת אבחון תעסוקתי הנותן הערכה של האישיות, הנטיות והיכולות שלך. בנוסף לכך יש לך שיחות עם פסיכולוג תעסוקתי שעוזר לך לקבל את ההחלטות הנכונות בבחירה המקצועית. הכוונה מקצועית לחיילים משוחררים מעלה את סיכוייך להצליח בחיים.

למה כדאי לעבוד איתי?
אייקון אדם חושב

פיתוח
מנהלים

אייקון שיחה

מענה טלפוני
לאחר סיום התהליך

אייקון ידיים עם לב

התהליך נעשה
איתי באופן אישי

אייקון מטרה

הצלחה
בהשגת היעדים

אייקון סימן בוצע

שאלונים
ומבחנים יחודיים

אייקון דיפלומה

ד"ר לפסיכולוגיה
תעסוקתית

למה כדאי לעבוד איתי?

אייקון אדם חושב

פיתוח
מנהלים

אייקון שיחה

מענה טלפוני
לאחר סיום התהליך

אייקון ידיים עם לב

התהליך נעשה
איתי באופן אישי

אייקון מטרה

הצלחה
בהשגת היעדים

אייקון סימן בוצע

שאלונים
ומבחנים יחודיים

אייקון דיפלומה

ד"ר לפסיכולוגיה
תעסוקתית

מלאו את הפרטים