אימון אישי למנהל

אימון אישי למנהל

תוכן עיניינים

שילוב של אימון ופסיכולוגיה לפיתוח כישורי ניהול מתאים במיוחד למנהלים מנוסים שרוצים לשדרג את כישורי הניהול שלהם, למנהלים בתהליכי שינוי, ולמנהלים חדשים העושים את צעדיהם הראשונים בעולם הניהול. מותאם למנהל בתוך ארגון ולמנהל בעל עסק עצמאי.

בהנחייתו של ד"ר גרי טריגר, פסיכולוג תעסוקתי בכיר, מאמן אישי ועסקי, עם ניסיון רב באימון ובפסיכולוגיה. מרכזי הערכה למנהלים, תהליכי מיון ובחירת מנהלים, סדנאות בניהול, ליווי אישי של מנהלים, שנים רבות היה מרצה באקדמיה למקצועות הניהול בחוג לכלכלה וניהול. 

תוכנית האימון למנהלים:

שלב ראשון: הכרות: מה עשית עד היום הצלחות ולבטים

שלב שני: ייעוד וחזון: שאיפות, רצונות וחלומות

שלב שלישי: מאפיינים: מי אתה ומהם המאפיינים שלך

שלב רביעי: דפ"א: דרכי פעולה אפשריות

השלבים הבאים: קבלת החלטות והתקדמות

אימון אישי הוא תהליך שמטרתו להשיג תוצאות. אתה מגדיר יעדים בהם אתה מעוניין לשפר תוצאות. האימון האישי עוזר לך להתגבר על חסמים ולעבור מכשולים העומדים בדרכך. האימון האישי נותן לך תחושת שליטה טובה יותר בהשגת מטרותיך ובכך מעלה את הרגשת הביטחון העצמי. חיזוק הביטחון העצמי מעלה את המוטיבציה שלך ומביאה אותך לתפקוד טוב יותר. אימון אישי למנהלים ממוקד בשיפור היכולות שלך להשיג תוצאות ניהוליות טובות יותר.

פתחנו במיוחד בשבילך את האפשרות לבוא לייעוץ במכון או לקבל ייעוץ מרחוק באמצעות ZOOM.

להשארת פרטים לחץ/י כאן

למה אני צריך אימון אישי למנהל?

כמו במרבית המקרים, אנחנו מאמינים שאימון אישי למנהלים יכול לעזור גם לך. אין אף אחד שמצליח לתפקד במאה אחוז מהיכולות הטמונות בו. כנראה גם אתה לא. קח לדוגמה ספורטאים. גם אלופי העולם נעזרים במאמן מאחר שהם יודעים כי לא יוכלו להגיע לבד להישגים שיביאו אותם לאליפות. מאמן יכול לקדם אותך לקראת האליפות – להיות אלוף בניהול.

למה כדאי לי להיעזר במאמן?

באימון אישי למנהלים היתרון הוא שמאמן מומחה יכול לעזור לך להעצים את עצמך. המאמן מחויב אליך. הוא לא שייך למעגל הרכילות של הארגון. אתה יכול להתייעץ איתו על בעיות שיש לך מבלי לפחד. הוא איש הסוד שלך. הוא השותף שלך להתמודדות. אתה לא לבד עם הבעיות שלך.

קרייריסטית מצליחה

האם אוכל למדוד את תוצאות האימון האישי למנהלים?

אנחנו מדברים על אימון ממוקד תוצאות. תוכל למדוד את התוצאות בשני פרמטרים: פרמטר סובייקטיבי ופרמטר אובייקטיבי. הפרמטר הסובייקטיבי הוא תחושת שביעות הרצון שלך ושל האנשים סביבך. הפרמטר האובייקטיבי הוא שיפור ביצועים, הפחתת קונפליקטים, ושיפור במערכת התקשורת הבינאישית מול כפיפים, מנהלים ועמיתים.

כמה זמן צפוי להימשך האימון האישי למנהלים?

אימון אישי למנהלים שממוקד בנושא ספציפי, נמשך לרוב כעשר פגישות. אפשרי גם אימון קבוע ומתמשך על פי הצרכים. הניסיון שלנו מראה שלליווי ארוך יותר יש תרומה בעלת עוצמה. מומלץ להתחיל עם תדירות פגישות מואצת של כפעם בשבוע ובהדרגה להתאים את תדירות הפגישות בהתאם לנושאים בהם תהיה עסוק. למשל מצבים הדורשים שינוי וכניסה ליעדים חדשים דורש תדירות גבוהה יותר. מצבים של שגרה מאפשרים פגישות בתדירות נמוכה.

על מה תעבדו איתי באימון אישי למנהלים?

אתה תגדיר את הנושאים עליהם תרצה לעבוד.

להלן דוגמאות של נושאים באימון מנהלים:

העצמת היכולות שלך להשיג את מטרותיך

קידום היעדים האישיים שלך בארגון

הפעלת האסטרטגיה האישית שלך להשגת יעדים

שימוש בתכונות האישיות שלך להוביל תהליכים

שיפור ניהול קונפליקטים לפי הסגנון האישי המתאים לך

פיתוח מנהיגות אישית תואמת לאישיות שלך

כתוספת לנ"ל נעבוד על העצמת מיומנויות הניהול שלך ב-3600: מול כפיפים, עמיתים ובכירים ממך. בנוסף לכך, לפי בקשתך, נוכל לעבוד אתך על מיומנויות אישיות דוגמת שליטה עצמית, תקשורת בינאישית, התמודדות עם חסמים ומכשולים, ניהול זמן ועוד.

אימון אישי למנהלים הנכנסים לארגון חדש

אימון אישי למנהלים הנכנסים לארגון חדש מיועד למנהלים בעלי ניסיון ניהולי בתחום שלהם. לדוגמה ניהול כספים, ניהול ייצור או תפעול, ניהול חנות או רשת חנויות, ניהול אדמיניסטרטיבי, ניהול לוגיסטי ועוד.

אם אתה מחליף מקום עבודה ונכנס לעבוד בארגון אחר, צפוי שתפגוש בעיות חדשות. צפוי שתיתקל במכשולים חדשים. כאן בא מקומו של המאמן לעזור לך להצליח בהתמודדות עם הבעיות בארגון החדש.

מרצה עם חליפה

אימון אישי למנהלים המקבלים קידום לתפקיד חדש בארגון שלהם

אתה בוודאי מכיר את "העיקרון הפיטרי" הטוען שמנהל מקודם כל עוד הוא טוב בתפקידו. עד שהוא מגיע לתפקיד בו הוא לא מצליח ושם הוא נתקע, כי לא מקדמים מי שלא מצליח. אם קיבלת קידום זה אומר שהיית טוב בתפקידך הקודם, אבל זה עדיין לא אומר שתצליח בתפקיד הבכיר יותר אליו קודמת. כאן אתה צריך את המאמן.

אימון אישי למנהלים וותיקים הרוצים להכניס עוצמה וחידוש לתפקיד שלהם

כמנהל וותיק יתכן שהגעת להבנה שהפסקת לחדש. אתה דורך במקום. נכנסת לשיגרה. אם זה מצבך עליך לדעת שאתה נמצא במקום מסוכן ביותר מבחינת הקריירה שלך. אם אתה מרגיש שאתה דורך במקום כנראה גם כל הסביבה יודעת את זה. .עכשיו בדיוק הזמן להתחדש בעזרת אימון אישי למנהלים.

אימון אישי למנהלים צעירים

סיימת לימודים. התקבלת לתפקיד ניהולי. אתה מלא ציפיות להצליח בתפקיד. כישלון עשוי לעלות לך ביוקר. הוא עלול לפגוע בקריירה הניהולית עליה אתה חולם. עליך לדעת שלפעמים אין הרבה קשר בין מה שלמדת לבין מה שתצטרך לעשות בתפקיד בפועל. אסור לך לסכן את עתידך. אתה עדיין צעיר. אימון אישי עשוי לך סיכויים גדולים יותר להצליח בתפקיד הראשון שלך כמנהל.

למה כדאי לעבוד איתי?
אייקון אדם חושב

פיתוח
מנהלים

אייקון שיחה

מענה טלפוני
לאחר סיום התהליך

אייקון ידיים עם לב

התהליך נעשה
איתי באופן אישי

אייקון מטרה

הצלחה
בהשגת היעדים

אייקון סימן בוצע

שאלונים
ומבחנים יחודיים

אייקון דיפלומה

ד"ר לפסיכולוגיה
תעסוקתית

מלאו את הפרטים
פוסטים על התהליך
מרצה בסדנה

סדנת מנהיגות

אם אתה יכול לעשות את כל העבודה לבד אינך זקוק לאנשים נוספים. אם לא, הרי אתה חייב להעסיק אנשים תחתיך ולנהל אותם. תפקידו של מנהל

קרא עוד »
ספר נהל את אישיותך - גרי

משפטים חכמים מהספר שלי

נהל את אישיותך בטיפוס על סולם ההצלחה "בכל  אחד מאתנו חבויים כוחות הרבה יותר חזקים ממה שאנחנו חושבים". "בחברת השפע רוב האנשים אינם רעבים. אבל

קרא עוד »